14/11-2010

Vill borja med att saga grattis till min pappa pa fars dag! Hoppas du har fatt frukost pa sangen och haft en bra dag :)




Just nu sitter jag med Lina, Erica och Mose i datasalen och pluggar. Jag har en gruppresentation pa onsdag och jag maste gora klart min del tills imorgon. Men det gar nog ganska fort bara jag konsenterar mej. Men det gar ju inte sa bra, gor ju massa annat istallet :) Och sa ropar ju tvatten pa mej ocksa! Alltid ska det vara nagot!

Igar akte vi in till San Fran pa kvallen. Jag och Lina skulle ga med Vic och hennes kompisar till en latin klubb. Men det visade sej att dem hade dress code, vilket betyder att man var tvungen att vara uppkladd. Och med uppkladd menas det klanning och klackar. Sa jag och Lina bestamde oss att det inte var nagot for oss och gick till ett stalle dar vi visste att massa Holy Names-folk hangde. Det var en valdigt rolig kvall nar man kande sa manga. Kandes nastan som att vara hemma :)

Nu far jag allt ta tag i presentationen, den gors ju inte av sej sjalv...

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till med presentationen.. :-) nu är det inte långt kvar tills du kommer hem.LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅ

Ha de bäst puss & kram<3<3

2010-11-15 @ 09:23:29
Postat av: Farsdagsgubben

Snygg bild Linda :))) frukost fick jag ordna själv på jobbet. Blir bättre när du kommer hem då skaxdu få surva mig. Ses snart

2010-11-16 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0