18/11-2010

Nu är jag och Maria hemma igen och ska snart sova. Vi har varit hos Sabel och Vic och ätit middag och spelat spel. Det var riktigt mysigt. Sabel hade lagat lax (och kyckling till Maria som inte gillar lax), ris och sparris. Det var jättegott. Mycket godare än kafeterians mat. Nu när man har ätit den maten i 3 månader är man verkligen trött på det. Alltid samma mat. Dem har verkligen ingen fantasi! Och för att spara pengar köper dem in köttet med mest fett på och kycklingen med mest sener och ådror! Riktigt smarrigt!

Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Jag och Maria gymmade lite och fick en till magmuskel. En väldigt lugn dag.

Nu är klockan över 12 så nu ska jag gå och lägga mej. Hoppas ni har det bra.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0