21/11-2010

Jag fick post igår av Jennie :) Det var så roligt, fick massa bra godis nunär finals börjar närma sej. Som MVG-tabletter, makes you smarter tabletter, pluggtugg för nattugglor, anti stress piller och anti trött piller. Precis vad man behöver när man måste plugga :) Och vet ni vad jag mer fick? Advent på burk. En liten ask med en liten adventsljusstake och miniljus. Så nu har jag det lite juligt här också! 

Gårdagen blev väldigt sen för många ska ni veta. Killarna kom hem vid 1 på natten så många gick och la sej vid 5-halv 6. Men halv 3 var tillräckligt för mej :) Men det var roligt var det. Jag är så avundsjuk. Jag vill ju också spela nationals! :)

Annars idag har jag inte gjort något speciellt. Gjorde klart läxan och så skulle jag gått till gymmet som skulle öppnat klockan 18, men när jag kom dit så var det inte öppet. Väntade till 20 över men ingen kom. Så jag blev tjurig och så gick jag till matsalen och åt istället :)

Jag har inte lagt upp några bilder på länge så jag tänkte att jag kunde lägga upp några från Golden Gate :)

 













Nu ska jag kolla How I met your mother igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0