23/11-2010

Det blev precis midnatt och jag är uppe alldeles för sent :) Men jag har faktiskt varit väldigt produktiv idag måste jag erkänna. Hade lektioner och sen gck jag och Möse för att framkalla bilder till fotografiklassen. Och som jag framkallde, det gick av bara farten! Nu har jag bara 9-10 bilder kvar så det ska nog lösa sej. Efter det har jag gjort klart en del av spanskaläxan och en läxa i stats så att jag har mindre att göra under thanksgiving-lovet. Och imorgon hinner jag nog inte göra mycket för då blir det KONSERT!!! :) Imorgon är det Robyn i San Fran! Det ska bli så roligt! Och sedan på onsdag efter lektionen sa vi åka till L...wait for it...A! LA!!!! Jag oh Lina åker med Jillian ner till LA och så ska vi sova hos Isabell som kommer från Borås som Lina känner. Hon pluggar där nere. Vi ska också vara med Lisa, också Boråsare. Jag och Lina ska sova två nätter hos Isabell, sen de två sista ska jag sova hos Erica. Min spanska-kompis :)

Hela veckan ska bli så himla rolig! Det ska bli skönt att komma ifrån campus ett tag.

Nu måste jag sova så jag är pigg till konserten :)

God natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

November menar du väl. Hihi ;P Ha de såååå himla kul o ta de försiktigt när ni åker ner till LA. Pussi pussi Love U <3<3

2010-11-23 @ 11:49:03
Postat av: mamma

Tjohooooo!

Hör av dig så fort du kan :-)



Kramis kramis <3<3<3

2010-11-24 @ 14:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0