27/11/2010

Klockan är nu 00.30 och vi har precis kommit hem från en lång dag i LA. Vi har varit på Walk of fame-gatan, där vi hade planerat att bara gå runt och titta på stjärnorna i marken och sen åka. Men det slutade med att vi gick in i lite för många affärer och kom ut med lite för många påsar :) Och inte nog med det. Jag hade redan ett antal påsar från igår då vi nattshoppade så nu har jag ganska många påsar här. Men allt är inte bara till mej, jag har faktiskt köpt massa julklappar! Men i alla fall, walk of fame var jättehäftigt. Det var verkligen speciellt att vara där. Hade med mej kameran så jag tog lite kort. Orkar inte ladda upp dem nu för nu ska jag sova :)

Hoppas ni har det bra!

Kramis

Kommentarer
Postat av: matilda

kan inte du lägga in bilder på sakerna du köpt, men kanske inte julklapparna :)

2010-11-27 @ 14:09:56
Postat av: Linda

om jag hinner kan jaggora det :) annars far du sedem nar jag kommer hem :)

2010-11-29 @ 08:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0