28/11-2010

Just nu sitter jag i datorsalen och pluggar macroekonomi. Jag har tre finals den har veckan sa jag kommer ha mycket att gora. Men nu har jag pluggat klart for idag sa jag ska ga och lagga mej alldeles strax.

Resan tillbaka fran LA gick bra. Jag och Lina fick aka med varan coach hem for han hade varit i San Diego over helgen, sa han plockade upp oss pa vagen. Han plockade upp oss 9.30 och vi kom fram till skolan vid 16.30. Vi fastnade i lite bilkoer sa det tog lite langre tid an vanligt. Men vi kom fram i alla fall :)

JAg kommer nog inte ha tid att beratta om resan forran torsdag eller fredag nar jag ar klar med finals for den har veckan. Kommer nog bo i bockerna, sa jag kommer lagga upp bilder och sa senare. Men jag kan beratta att jag hade det jattebra! Det var skont med lite varmare vader och kul att se LA!

Sist men inte minst vill jag bara saga grattis till lilla Jennie som blir 21 idag :) Missar din fodelsedag men vi kan fira nar jag kommer hem hoppas jag :)

GRATTIS KOMPIS!











Hoppas ni har det bra hemma i snon :)

Kramis

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack så mycket!!! :P Nu är jag inte "lilla" jennie längre! ;D haha! Bara två veckor kvar tills du kommer hem! :P <3

2010-11-29 @ 19:40:41
Postat av: matilda

idag var den första gången jag tränade på riktigt, grym :)

2010-12-01 @ 21:02:16
Postat av: Linda

Oj, mår du bra mattis? måste vara riktigt sjuk om du får för dej att träna :) haha!

jag veeet!! snart ät jag hemma :D

2010-12-02 @ 03:26:45
Postat av: matilda

tränade spinning, gick faktiskt riktigt bra. vi körde det på idrotten och den var faktiskt mycket värre än den på friskis:S men kul vare;)

2010-12-03 @ 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0