4/11-2010

Nu känns det som att jag inte har skrivit på jättelänge, och det stämmer väll också. Men jag har haft så himla mycket i skolan den här veckan. Jobbigaste veckan hittils. Jag har nog varit stressad sen i söndags tror jag. Hade exams tisdag, onsdag och torsdag och imorgon (fredag) så ska vi ha klart 15 bilder till fotoklassen. Det har verkligen tagit kol på mej! Men nu är det äntligen över så jag ska ta det lugnt nu en dag eller två. För sen börjar nästa vecka med en presentation i spanskan på 8-10 min.

Orkar faktiskt inte skriva mer nu, men jag kan bjuda på en bild från våran costume practice :)




Vet ni vad vi var utklädda till? :)

Ha det så bra!

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja de vet jag :-)men inte jättelikt,fö niär ju söta pussi <3<3

2010-11-05 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0