5/11-2010

Som ni vet så har jag haft en jobbig vecka med skolan, så igår efter mitt sista prov kände jag att jag inte orkade gå på nästa lektion. Jag var verkligen helt slut, och så hade vi haft prov lektionen innan så vi skulle inte göra något speciellt tänkte jag. Men med den oturen som jag har så är det ju klart att vi ska ha ett quiz på den lektionen som jag då missar. Och då missar jag 20 poäng och det är Stats som jag är så nervös för. Så då blev det ännu jobbigare och så blev jag så nervös för det påverkar ju betyget. Så igår kände jag att det verkligen var en skitjobbig vecka, men det var ju inte allt!

Imorse på träningen så skulle vi spela match mot varandra. Efter kanske 10 min så slår en i mitt lag ett inlägg typ på marken och jag springer mot bollen samtidigt som målisen kommer ut. Så hon slänger sej och gör en glidtackling, men missar bollen och sparkar till mej mitt på foten. Så nu ligger jag i sängen, snart 12 timmar senare, och det värker som tusan. Jag kan inte gå på den alls så jag har fått en stödjefot typ, :), och det funkar lite bättre. Pratade med våran sjuk-människa eller vad det hete, och jag ska vänta och se hur det känns på måndag. Är det inte bättre då så tror han att det är en spricka, annars är det bara ett blåmärke typ. Men det gör allt för ont för att vara ett blåmärke tycker jag. Ja, vi får väll se vad som händer. Det var bara så typiskt att det skulle hända idag när jag igår trodde att det inte kunde bli värre så blev det det.

Här kommer lite bilder från våran costume practice. Bättre sent än aldrig :)



Två tjejer klädde ut sej till Coach :)



Edward och Bella



Tornados



Pac Man



Figurer från Kalle och chokladfabriken (tror jag)



Bäbisar



Michael Jackson



School girls



Vet inte vad dem var :)



Och så vi :)



Ikväll ska vi nog ha Entourage-maraton. Ska nog sova lite innan för jag är jättetrött.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dig ,har du jätteont???? Jag håller tummarna för dig med allt som du ska göra ha de bäst, älskar dig pussi pussi<3<3

2010-11-06 @ 22:02:07
Postat av: mamma

Leif hälsar oxå <3<3

2010-11-06 @ 22:04:09
Postat av: Anonym

Leif hälsar oxå <3<3

2010-11-06 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0