6/11-2010

Idag ar det lordag och det har varit en ganska trakig dag maste jag erkanna. Vaknade vid 8.30, och da hade jag inte sovit sa jattemanga timmar. Hade vaknat nagra ganger under natten av att det gjorde ont i foten och sen har jag haft svart att somna om. Sa jag gick till Bill for att fa ice and stem (vad det nu heter pa svenska:)) i 45 min. Sen at jag brunch med Lina, Danne, Mathias, LB och Erica. Sen vid 13 blev jag sa trott sa jag var tvungen att sova. Sov i lite mer an 2 timmar och hade massa drommar. Har ni drom att ni inte kan oppna ogonen nan gang? Det gjorde jag sa alla i drommen var tvungen att hjalpa mej overallt. Det var jattejobbigt for jag forsokte verkligen oppna dem, och sen sa flog jag upp med huvudet och sa vaknade jag. Lite laskigt var det. Sen dess har vi suttit i datasalen och gjort lite laxa och bara mösar. Far se om vi hittar pa natt ikvall.



Har ar en artikel ni maste kolla in. Sabel i varat lag gjorde ju ett bicycle-kick-mal och det kom med pa en hemsida :)

http://www.socceramerica.com/article/40212/keeper-takes-to-field-scores-with-bicycle-kick.html


XOXO

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur går det med foten nu då? Du har inte behövt kolla upp om det är en spricka eller nåt? Och försök att sova på nätterna, sömntuta! ;P

2010-11-08 @ 18:11:56
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej!

Har så jätteont i foten så måste du kolla vad det är, eller? Finns de ingen läkare på skolan eller nåt? Vi måste skypa snart.

Ta hand om dig

Pussi pussi <3<3

2010-11-09 @ 11:39:57
Postat av: Annica

snygg.t ;D

2010-11-09 @ 11:56:27
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0