11/10-2010

Under de två månaderna jag har varit här nu har jag fått två vykort från Sverige :) Ett fick jag för en månad sedan ungefär. Det var från mormor, morfar och Ia. Det andra fick jag i veckan och det var från mamma, Matilda, Kajsa, Ronja och Sune. På det vykortet var det en bild på Tippen-gänget, haha! Var har du fått den bilden ifrån mamma? Den måste ju varit jättegammal. Tippen var mitt favoritprogram när jag var liten. Koommer ihåg att jag hade massa tippen-saker, bl.a. en jojjo. Och det var så kul att få post, tack så jättemycket! Jag blev jätteglad :)

Har inte gjort något spciellt i helgen. Vi spelade match i lördags mot ett lag från New York. Vi vann med 2-0. Sen har det varit mycket plugg. Har ett quiz idag och en exam. Sen imorgon är det dags för nästa exam så det blir plugg idag också. Men resten av veckan blir det lugnt så då ska jag ta mej tid att kolla flygbiljett hem pappa :)

Nu måste jag plugga lite till innan lekitonen.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha...Kul att du blev glad. Vet inte hur jag lyckats spara den,men hittade den i en låda i hallen. Lycka till med alla dina quizar pussi pussi <3<3

2010-10-12 @ 09:42:16
Postat av: Linda

Ja jag blev glad :) tack så mkt mammsen

2010-10-13 @ 06:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0