12/10-2010

Har kollat på flygbiljetter idag och jag har tänkt åka hem den 11 december. Då är jag hemma i Sverige den 12 dec och då får jag nästan en hel månad hemma. För vi börjar inte skolan förrän den 12 jan, så då åker jag en dag innan så jag kommer fram på eftermiddagen/kvällen innan den 12, så då får jag vara hemma i en månad minus en dag :) Det är ju jättelänge! Men jag har inte bokat än för jag är inte säker på om jag vill ha en eller två mellanlandningar. Det kan vara skönt att ha två mellanlandningar för då blir inte varje flygresa så lång och så får man röra på sej emellanåt. Men en mellanlandning går 4 timmar snabbare och så är det en lyftning och landning mindre. En mellanlandning är bara 100 kr billigare och det är inte så mycket som det brukar vara. Dessutom så kostar en tur och retur bara 6000 kr. Det är 1000 kr billigare än alla andra tur och returer jag har köpt. Det är ju jättebra!

Nu har jag ju gjort den här flygresan 5 gånger och då tycker man ju att man borde vara van. Men jag blir bara mer nervös för varje gång. Bara av att kolla på flygbiljetter gör mej helt skakis ju, jag är jätterädd! Nej, nu måstej ag tänka på nått annat så det är bäst att jag kollar på ett avsnitt av OTH och sen ska jag sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0