13/10-2010

Värmen är tillbaka! Idag har det varit 30 grader, precis som igår och det är alldeles för varmt för att spela fotboll, gå i skolan, att inte kunna vara i poolen för att den är stängd och att vara i ett rum och en skola som inte har ac! Men jag försöker stå ut. Det är lte svårt att sova men det är lite bättre nu när vi har en fläkt i alla fall.
Så idag i värmen efter träning och skolan bestämde jag mej för att beställa min flygbiljett hem. Började kolla på det vid 15, hade fortfarande inte köpt en vid 17 för jag ville hitta den billigaste så jag kollade på massa olika sidor. Tog ett brejk och gick till matsalen med Lina och Möse och åt middag. Sedan gick vi till bibblan för att plugga och jag skulle även beställa min flygbiljett. Vid 20.30, efter massa letande, hade jag äntligen beställt en. Men det var värt tiden för jag fick en för 5485 kr! Det är skitabra ju :) Men jag hann inte göra nån läxa och nu är jag för trött. Men det var ingen läxa jag hade tills imorgon så det är lugnt. Så nu ska jag kolla på ett avsnitt av Gossip Girl och sen ska jag sova i värmen.

Hoppas ni har det bra hemma!

XOXO


Kommentarer
Postat av: mamma

Hallå va bra! Men när åker du då o var landar du. En eller två landningar? Gud va skönt de låter med värme. Här är det minusgrader på morgonen,men tur att jag har motorvärmare så slipper jag skrapa & jag sätter mig i en varm bil,jätteskönt. Hör av dig så vi kan skypa nån dag. Saknar dig. LOVE U <3<3

Pussi pussi

2010-10-14 @ 10:07:01
Postat av: Nina

När ska du komma hem linda?

Har också bestält min men min blev bara 700 kr hehe :P lite billigare än din^^

puss

Postat av: Linda

kommer hem den 12 dec. haha, oj det var skillnad :) men jag flyger ju lite längre än dej också ;) haah!

2010-10-22 @ 00:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0