15/10-2010

Vi hade tänkt att komma iväg till San Fran redan vid 10, men som vanligt blir det aldrig som vi planerat :) Vid 13 kom vi äntligen iväg. Vi gick runt och kollade lite i affärer och sen åt vi på Cheesecake factory. Jag och Lina delade på en pasta carbonara för man får så mycket mat, och det var hur gott som helst! Men det hindrar en inte från att köpa en red velvet cheesecake till efterrätt. Det var första gången jag åt en riktigt cheesecake och det var det godaste jag nånsin smakat! Och man fick inte en liten bit heller, den skulle räcka till minst tre personer. Så jag fick en to-go-box och tog med den hem så jag kan äta lite imorgon :) Sen köpte hag ett par nya skor också :) Köpte ett par högklackade faktiskt med kilklack av märket Toms.


Imorgon spelar vi match igen. Då är det William Jessup (WJ) vi möter, det laget som egentligen vann förra året men som hade spelat med en avstängd spelare som då gjorde att vi gick förbi och vann tillslut, så det är en väldigt viktig match imorgon. Vi har inte förlorat någon match än i serien men WJ förlorade faktiskt i tisdags. Det är bra för oss men vi måste se till att vinna imorgon ändå.

Nu måste jag sova så att jag är utvilad till imorgon.

God natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har väl köpt skor till mig oxå hihi :-)

Lyckospark i baken kommer här från mig. ha de bäst min lilla gumma pussi pussi

2010-10-16 @ 09:21:33
Postat av: matilda

kan du inte lägga in en bild på skorna? fick du några kläder av amanda? :)

2010-10-18 @ 13:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0