20/10-2010

Hos oss är klockan nu 10 på morgonen och jag och Maria har precis ätit frukost. Vi ska snart samlas för vi har match idag igen. Det betyder ingen skola idag.

Igår åkte jag och Möse in till San Fran för att ta bilder till våran fotografiklass, men det var ju helt i onödan kanske. Vi tar ju kort med en gammal kamera med film i. Jag hade tagit ungefär 25 av 36 kort och de sista tog Möse. Sen när rullen var slut skulle han rulla tillbaka filmen, men det visste han ju inte riktigt hur man skulle göra och han kunde inte vänta tills jag läste i instruktionsboken :) Så han vevade på snurran och sen drog han i den och då öppnas luckan till filmen. Men filmen var inte inrullad så filmen utsattes för ljus och då blir den förstörd. Så dem sista bilderna är helt förstörda men vi vet inte hur det är med dem andra. Dem kanske klarar sej, vi får se hur det blir när vi ska framkalla dem :) Och jag som hade slängt ut 6 dollar på hemlösa för att få en bild av dem :) Men det är bara att ta nya :) Förhoppningsvis så klarar sej några!


Nu måste jag göra mej i ordning för vi samlas snart!

Hoppas ni har det bra!

PS. Tror att Amanda har kommit hem till Sverige nu efter ett år i USA. Hoppas resan har gått bra och så ses vi snart efter 1.5 år snart ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0