21/10-2010

Matchen igår vann vi med 1-0 :) Vi spelade ganska bra tycker jag och kunde gjort massa mer mål. Jag hade till och med ett skott i kryssribban. Coach tyckte att vi förtjänade sovmorgon idag så det blev ingen träning. Men jag, Lina och Maria gick till gymmet kl 8 ändå. Vi måste ju hålla oss i form :) hihi!

Idag har jag varit stressad nästan hela dagen. Det känns som att det är så mycket i skolan så jag vet inte vart jag ska börja. Hade min sista lektion för en stund sedan så nu tänkte jag att jag ska kolla på nya OTH-avsnittet så att jag lugnar ner mej :) Sen ska jag börja med läxorna.


Matilda ville se en bild på mina skor. Sådana här blev det:
Black Canvas Women's Wedges

Sen har jag inte haft tid att ringa på skype Mattis, har haft massa att göra i veckan. Kan du på lördag? Då har jag tid.

Hoppas ni har det bra hemma i snön :) Hos oss kommer regnet i helgen :(

XOXO

Kommentarer
Postat av: matilda

om du vet hur mina helger ser ut så vet du att jag har tid:)

2010-10-22 @ 10:49:51
Postat av: Linda

haha! ja det är väll inte svårt att lista ut vad du ska göra ;) jag loggar in imorgon :)

2010-10-22 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0