26/10-2010

Idag hade vi match igen. Vi spelade mot Mills och det var verkligen en av de tråkigaste matcher jag nånsin spelat. Alla spelade 45 min var och det kändes som att det aldrig skulle ta slut. Dem är verkligen så dåliga. Känner mej lite taskig att säga så men det är sant. Våran målvakt hade inte rört bollen i första halvlek. Men vi vann med 12-0 så det blev ju lite mål :) Och Sabel gjorde ett jättesnyggt mål, det var en bisakleta (eller hur man nu stavar det, haha). Des slog ett inlägg och så hoppade hon upp och slängde sej bakåt och bollen åkte in i mål! Sjukt snyggt!

Nu måste jag plugga. Har jättemycket i skolan de kommande veckorna så jag kommer inte göra mycket annat än träna, skola, läxa, äta och sova. Men det är skönt sen när det är över!

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

men snart kommer du hem, längtar sååååååååå.

Matilda & Kajsa spelar wii nu,dom har jättekul.

Love U <3<3

2010-10-29 @ 21:48:37
Postat av: Anonym

men snart kommer du hem, längtar sååååååååå.

Matilda & Kajsa spelar wii nu,dom har jättekul.

Love U <3<3

2010-10-29 @ 21:49:14
Postat av: Anonym

nu blev de nåt fel :o

2010-10-29 @ 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0