29/10-2010

Nu är jag hemkommen från middagen hos Brit. Vi fick väldigt god mat. Det är tur att man får lite omväxling ibland så att man inte bara äter kafeteria-maten, den tröttnar man på ganska fort! När vi kom dit så fick vi massa snacks (det har amerikanare alltid före maten). Det var chips, dip, korv, pizzabitar, morötter, ärtor i avlånga påsar eller vad det nu heter. Sockerärtor? Det var massa i alla fall så man kunde ju inte sluta äta! Jag var ju nästan mätt när vi skulle äta, men jag fick i mej mat ändå. Det var kyckling, korv och kött, och tortellini i tomatsås och sallad. Det var jättegott det med! Och det är klart att dem ska ha efterrätt också. Chokladtårta och glass! Jag kunde verkligen inte röra mej på ett tag ska ni veta! Vi kom hem för en stund sedan och nu närmar det sej midnatt. Det får nog bli på söndag som ni får se lite bilder. Hoppas ni inte blir allt för besvikna :)

Ska avsluta med ett avsnitt av How I Met Your Mother, sen blir det bingen :) Vi samlas kl 07.00 imorgon!

God natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är väl inte konstigt att amerikanarna ser ut som dom gör...eller? Herregud va mycke mat,men de lät väldigt gott.Hoppas du orkar spela match nu när du har så mycke mat i magen hihi :-)Good Luck se you later. Jag ska till viva idag o kolla när Stefan spelar Pussi pussi <3<3

2010-10-30 @ 16:31:47
Postat av: Pappa

Ta det försiktigt med det goda Lopez:))

2010-10-31 @ 00:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0