30/9-2010

Har precis kommit hem från Berkeley. Vi åkte dit igen för att plugga lite på Starbuck, det är nya pluggstället :) annars har det inte varit något speciellt idag. Lektioner som vanligt och sen åkte vi till Berkeley med en gång. Så nu har jag inga mer läxor för idag så jag ska kolla på OTH innan jag lägger mej hade jag tänkt.

Jag har en sak att berätta faktiskt. Igår på träningen hade Coach en överraskning till oss. Kommer ni ihåg att vi åkte till LA förra året och att vi åkte till Oregon i år för att spela träningsmatcher? Coach har redan bestämt vart vi ska åka nästa år. Han hade New York och Florida i tankarna, men det blev för dyrt. Så vi åker till Hawaii istället! :) WOHO!! Alla blev superglada! Men vi måste jobba lite och få in pengar för skolan betalar inte allt. Men det är det ju värt! Det kommer bli så kul :)

Hoppas ni har det bra hemma! :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fråga coachen om jag får haka på ??längesen man var på Hawaii :))

2010-10-03 @ 13:16:23
Postat av: Nina

WOW Hawaii! cooolt!!!

Postat av: Linda

Jag ska fråga coach det pappa :) det går nog bra tror jag :)

2010-10-06 @ 08:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0