5/10-2010

Jag och Maria har längtat så mycket till den här dagen. Vet ni varför? För att vi har sovmorgon imorgon :) Vi har nämligen match så vi har ingen träning, WOHO! :) Och det betyder inga lektioner heller för matchen är mitt på dagen. Förra året blev jag jätteglad för att jag inte behövde gå på lektionerna, men nu är det tvärtom. Man missar så mycket så jag vill inte missa dem, speciellt inte när vi ska ha exams nästa vecka. Men det löser väll sej alltid. Imorgon ska vi spela mot Simpson och dem är ett av de bättre lagen så imorgon måste vi visa vad vi går för.

Nu ska jag sova så jag är utvilad tills imorgon.

God natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Håller alla tummar o tår, lycka till på matchen puss o kram <3<3

2010-10-07 @ 09:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0