8/10-2010

De senaste dagarna har det inte hänt något speciellt. Det har varit träning, skola och läxor i princip. Men i onsdags spelade vi ju match mot Simpsons och dem var bättre än de två senaste lagen vi har mött. Vi spelade inte sädär jättebra men vi skapade chanser men hade svårt att få in bollen, antingen åkte bollen helt åt skogen eller så räddade deras målvakt. Men tillslut så fick vi en straff som LB satte i mål och det blev slutresultatet. Imorogn har vi match igen men det är bara en träningsmatch. Vi ska spela mot ett lag som kommer från New York. Kl 09.00 börjar matchen så det blir att gå upp tidigt imorgon med.

Jo, vi hade ju spanskaprov förra veckan tror jag det var och jag gick till min lärare idag för att kolla vad jag fick. Jag tyckte att det var ganska svårt och det kändes inte bra efter provet så jag förväntade mej inte att jag skulle få bra betyg. Men oooops, jag fick ju 94% vilket är A och min lärare sa att det var bäst i klassen :) HOHO! Det gjorde min dag! Men på måndag och tisdag har jag två nya exam, ett i macroekonomi och ett i accounting så jag ska plugga heeeela helgen! Det blir nog kul, haha!

Men som sagt, nu måste jag börja plugga och så ska jag kolla på ett avsnitt av OTH eller Gossip Girl innan jag somnar. Har inte bestämt mej vilket det blir, det slutar kanske med att det blir båda :)

XOXO


Kommentarer
Postat av: pappa

Du är grymm lindis.Jag hade också lätt för spanska..

Ona servesa hur lätt som helst.Kollat hemresa än????

2010-10-09 @ 20:19:05
Postat av: mamma

Haha ona servesa kan ju till o med jag. :D Jag blir jättestolt, du är så duktig. Kramis kramis pussi pussi <3<3

2010-10-11 @ 06:54:04
Postat av: Anonym

Ni är ju grymma på spanska också. det är nog er jag fått det från :)

2010-10-13 @ 06:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0