21/9-2010

Klockan är redan 10 på kvällen, vart har dagen tagit vägen egentligen? Den har bara flygit förbi. Jag vaknade kl 05.50 som vanligt för träningen. Sen var det Accounting-lektion med en gång efter träningen. Sen hade jag ju en midterm andra lektionen i Statistics. Man fick ju ha med sej alla notes och boken och så, så det gick nog ganska bra hoppas jag. Men det var nog mest för att ni höll tummarna, för det gjorde ni va? :P

Vet ni? #1

Vi har precis bokat biljetter till en konsert! WOHO! :) Vi ska se Robyn, hon spelar i San Fran den 23 november. Det är jag, Lina, Sabel och Vic som ska gå. Sen kanske Victor, Tom och Scott också hänger på. Så kuuuul! Konserter är ju så himla roligt! :)



Vet ni? #2
Vi har ingen träning imorgon bitti! :) Coach tyckte att vi skulle få en dag ledigt så att vi hinner komma ikapp med läxorna. Det är många som har midterms nu i veckan och nästa vecka. Så det ska bli skönt att få sova ut!

Men nu måste jag göra lite läxa faktiskt! :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att ni ska på konsert,ska inte fredrik gå med.;P pussi pussi

2010-09-22 @ 12:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0