24/9-2010

Äntligen är det fredag!! :)
Har bara fotografi idag som börjar 13.30 men var ändå tvungen att gå upp tidigt till träningen. Men det är väll okej, då kan man ju ta en nap istället ;) Gick till mörka rummet där man framkallar sina egna bilder. Var tvungen att göra en till lektionen idag. Det blev en bild på ett träd, men jag vet inte om det blev bra eller inte. Ville ha den svart-vit, men det blev mest grått. Får fråga läraren vad han säger. Efter lektionen så ska jag, Lina och möse in till San Fran och gå på bio hade vi tänkt. Ska nog ta med kameran med filmrulle i och ta några bilder till fotografi-klassen. Tar nog med min kamera också :) Det är nog min fredag tror jag. Imorgon spelar vi första matchen i serien så det ska bli roligt. Är nog lite nervös bara, men det är väl normalt :)

Nu måste jag ta en nap så jag orkar vara vaken på lektionen! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0