25/9-2010

Filmen vi kollade på igår (Going the distance) vad ganska bra tyckte jag. Det var en sån där mysig film som man vet hur den slutar :) Det var ett par som hade ett långdistansförhållande och så var det ju jobbigt så dem bestämde att dem skulle göra slut. Men sen så klart slutade det med att killen flyttade till en stad närmade för jobb så då blev dem ihop tillslut ändå :)

Innan bion så gick vi och kollade lite i affärer och jag hitade en plånbok i Vans-butiken som jag bara var tvungen att köpa. Och så kostade den bara 25 dollar, ca 170 kr.



Nu ska jag göra lite spanska en snabbis innan jag ska gå till matsalen och äta och ladda för matchen! Vi spelat kl 15 så vid midnatt kan ni hålla tummarna :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0