27/9-2010

Nu har jag pluggat färdigt för idag. Fick en del gjort men det tar alltid lite längre tid än vad man räknar med. Satt utanför skolan på en bänk och det går ju förbi massa som man känner och så stannar dem och pratar lite så det tar ju längre tid att få allt gjort :) Men men, med en sån här utsikt så går det väll bra!



Nu ska jag sova så att jag är pigg till matchen imorgon. Hoppas bara att det inte är så himla varmt. Kommer ju brinna upp! Just det ja, vi spelade match i lördags också. Vi vann med 2-0. Det var ganska jobbigt att spela för det var så himla varmt och instängt runt planen så det blåste ingenting. Och så spelade vi kl 15, när det är som varmast också. Vi spelade på konstgräs och ett tag kändes det faktiskt som att mina fötter brann! Hoppas det blir bättre imorgon :)

Hoppas ni har det bra hemma och att ni inte fryser tårna av er ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Linda!

Jag fryser faktiskt om tårna på mornarna nu!! Idag fick jag skrapa bilen för första gången. Skönt att du har det varmt, klaga inte! Men det är ganska mysigt med höst också...:)

Lycka till på matchen

Kram Anna

2010-09-29 @ 21:09:00
Postat av: mamma

Hej gumman!

Jag fryser inte o behöver inte skrapa rutorna för jag har ju motorvärmare,jätteskönt faktiskt. Men vet du,har glömt att tala om för dig att vi inte har någon DOS längre,morfar sålde den.Skönt för den har bara krånglat ju. Förstår att ni har de varmt men klaga inte,hade gärna varit i dina kläder i värmen I Love värme.Hihi.Men har du ingen fläkt på rummet,annars får du köpa en.Grattis till vinsten. Ringde dig några ggr igår men du svarade inte. Ringer väl ikväll igen. Hoppas ni hinner sola lite oxå så du är brun när du kommer hem. Puss o kram<3<3

Love U

2010-09-30 @ 12:10:59
Postat av: Linda

Ja hosten ar faktiskt lite mysig rtcker jag med. Men jag far vanta ett tag till innan den kommer hit :)



Det ar ju bra med motorvarmare mamma :D tankte precis fraga om dosen. AR HAN SALD!!!?? och jag fick inte ens saga hej da :( haha! men kommer det lite klirr pa mitt konto da ;) Ja du ringde nar vi hade match. Sen kunde jag ju inte ringa tillbaka for jag kan itne det med min mobil. men ring idag igen! hors snart! kram

2010-09-30 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0