29/9-2010

Så jag ska precis gå till matsalen och äta middag. Träffar Victor som säger någon om "dejt med en swede". Jag förstår inte vad han snackar om och han säger att jag ska gå till matsalen så förstår jag. Jag var ju ändå på väg dit så jag fortsätter att gå. När jag sen kommer in ser jag en stor affisch som är ca 1.5-2 meter lång. På den står det "Win a date with a swede" och så har dem målat två streckgubbar som ska föreställa mej och Lina. Men för att vinna en dejt så måste dem komma och kolla på våran match på lördag. Just då känner jag att alla i matsalen tittar på mej, haha :) Det var tydligen ett av våra ideer till att få mer publik till våra matcher. Jag vet inget om den här "dejten", får se om jag måste göra det :) Här är en bild på mej och affischen :) Men den blev lite sne tyvärr, jag vet inte hur jag skulle göra för att vända på den.




Nu ska jag ha sleepover med Heidi för vi har ingen träning imorgon :)

God natt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha nu lottar dom ut dig osså va har amerikanera för sig egentligen!

Postat av: mamma

Men den som vinner, vinner ju högsta vinsten iaf.

Puss o kram på g min söta dotter<3<3

2010-10-04 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0