31/8-2010

Just nu sitter jag på starbucks i Berkeley med Lina och möse. Vi har suttit här i några timmar nu och pluggat och fikat. JAg är klar så jag väntar bara på att de andra mösarna ska bli klara. Men sen måste jag göra läxa ändå när jag kommer tillbaka till skolan. Har inte spanskaboken än och jag ska göra läxan med Tom och Erica (tror jag hon heter:)). Men innan vi kommer hem ska vi ta en sväng om förbi Chipotle, en mexikansk kedja kan man kanske kalla det. Man kan i alla fall köpa mexikansk mat, det populäraste är burritos. Om ni inte vet var det är så är det tortillabröd med ris, bönor och kyckling kan man ta. Det finns lite olika att välja på.


Läste precis mammas kommentar hon gjorde på ett inlägg. Så här skre hon: Men vet du vad Ia hittade i din byttorpsväska igår.hahaha,en gammal pannkaka tror hon att de va,snacka om att de måste luktat.Tur att jag ringde så att hon kollade annars hade den legat till dec. när du kommer hem hihi kul  

Ooops. Det var visst något jag hade glömt där :) haha! Men om det var min byttorpsväska måste den vara minst ett år gammal. Använde inte den väskan i somras när jag var hemma så det är ju från förra sommaren när jag spelade i Byttorp. Haha! Ja, det måste luktat gott :)

Nu ska jag gå och göra min spanskaläxaoch sen ska jag gå och lägga mej. Hoppas ni har det bra!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0