3/9-2010



Årets lagbild! Togs vid vattnet kl 07.00 innan träningen för några dagar sedan. Dert var väll lite tidigt kan man tycka men det blev mycket bättre än förra årets. Den här bilden blev ganska liten så om ni inte ser mej så sitter jag längst fram till vänster. 



Förra årets lagbild som jag tycker är jättekonstig. Dem ville väll ha med utsikten skulle jag kunna tro, men det var liksom ingen plats så fotografen fick stå på en liten stege och ta uppifrån, och som ni ser så syns ju nästan inte alla. Bara huvuden som sticker fram lite här och var. Och längst till vänster ser man till och med ombyggnadsgrejer för dem höll nämligen på att bygga om kapellet som ligger precis bakom. Det är ju snyggt att få med ;)



En bild från våran första "riktiga" match. Vi spelade mot Southern Oregon, det var ingen roliga match alls. Det fungerade inte för oss men det blev 0-0 ändå så det var bra. Nästa match har vi nästa fredag i Oregon, samma ställe som vi spelade nationals förra året i november. Den gången flög vi upp men så lyxigt får vi det inte igen. Den här gången ska vi åka med våra vans upp. Det tar minst 10 timmar!  JIPPI!!

Den här helgen har vi långhelg. Vi är lediga på måndag för att det är Labor day. Vi har inga matcher heller så vi ska se om vi kan hitta på något roligt. Idag har jag, Lina, Victor och Danne suttit på rummet och lyssnat på musik och så har Lina och Victor spelat gitarr också. Lina köpte nämligen en gitarr idag. hon var tvungen att köpa en, hon stog inte ut längre. Men hon har ändå klarat sej i 3 veckor. Så hon var verkligen glad idag!

Nä nu är klockan 00.30. Ska gå och lägga mej nu. Har varit uppe sedan 05.50 så jag är ganska trött.

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Linda!

Jag ser dig klart och tydligt, till och med utan glasögon...;)

Tack för grattishälsningen. Nu är jag SNART gammal!



Lycka till med fotbollen.

Kram Anna

2010-09-04 @ 12:41:25
Postat av: Pappsen

Ser dig on the rocks :)). Du kan ju me spela gitarr men de lät bäst utan strängar. Ha de

2010-09-04 @ 13:06:24
Postat av: Linda

Vad bra :) Varsegod Anna :) Nej då, du blir inte gammal! :)

Tack tack!



Det är bra pappa! haha! Får ta och visa mina kunskaper utan strängar då. Det är inte många som är bra på det!! :P

2010-09-06 @ 01:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0