5/9-2010

Har precis skrivit en lång uppsats till Jennie :) haha! Vi skickar mejl och det är verkligen mycket att läsa och skriva varje gång :) Men det är roligt!

Idag har vi legat vid poolen en stund. Ska ta en dusch snart och sen ska vi åka till Heidi och äta grekiskt middag. Vi är ganska många som ska dit så det ska bli roligt! Ska ta med kameran och ta lite kort så får ni se lite bilder sen.

Igår var det lördag ja (det är söndag idag redan!), och jag och Lina hade massa tvätt att fixa. Så vi satt i tvättstugan i 2.5 timma tror jag och medans maskinerna gjorde sitt så passade vi på att göra läxa. Två flugor i en smäll! Sen var vi i Tom och Scotts rum hela kvällen. Först hade vi planerat att vi skulle åka in till San Fran till en bar som ligger på toppen på en byggnad. Det är jättefint där. Det var jag, Lina, Victor, Tom (australiensare) och Scott (walesare, eller säger man så? Från Wales i alla fall:)). Men det blev inte att vi åkte iväg. Några fick ju i sej lite för mycket av det goda så vi stannade på rummet och spelade gitarr och sjöng :)

Nu måste jag ta en dusch, vi ska åka om 50 min!

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter skönt. Att ligga vid poolen alltså :D

Idag har vi oxå haft ganska varmt, 18 grader faktiskt.

Om en liten stund så ska jag kolla Sverige matchen.

Hoppas du har de bra. Fast de vet jag att du har.Vi saknar dig iaf. jättemycke.

Puss o kram på dig <3<3

2010-09-07 @ 18:27:35
Postat av: Linda

Jag saknar er med :( Men det har ju redan gått en månad, jag är ju snart hemma igen :)

puss och kram

2010-09-09 @ 04:45:59
Postat av: Linda

Jag saknar er med :( Men det har ju redan gått en månad, jag är ju snart hemma igen :)

puss och kram

2010-09-09 @ 04:46:36
Postat av: Linda

Jag saknar er med :( Men det har ju redan gått en månad, jag är ju snart hemma igen :)

puss och kram

2010-09-09 @ 04:46:39
Postat av: Linda

ooops, det blev väldigt många kommentarer där :) haha!

2010-09-09 @ 04:47:24
Postat av: mama

Hahahaha, har du hakat upp dig eller :O

2010-09-09 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0