8/9-2010

Igår hade jag lite tid över så jag la över bilder från kameran till datorn. Tänkte bjuda på ett par stycken från helgen och en veckan innan.

Först vill jag visa utsikten från vårat rum. Man kommer inte så jättenära för jag har inte så bra zoom. Men med ögat kan man se golden gate bron en fin dag :)




De här bilderna är från en torsdagkväll för någon vecka sedan när vi åkte in till Blake's i Berkeley.







Några bilder från i söndags då vi åkte hem till Heidi för en grekisk söndagkväll. Varning för goood mat!

 
















Och i måndags åkte vi till Redwood park ungefär 5 min från skolan. Chris, som gick på skolan förra året, fyllde år så det var en födelsedags-barbeque. Vi blev ganska många till slut :)




Jag och fördelsedagsbarnet :)





















Nu har ni något att kolla igenom medans jag åker till Oregon :) Vi åker imorgon och ska spela tre matcher där uppe. Vi spelar fredag, lördag och måndag. Det ska bli kul att åka dit upp och spela men på ett sätt ser jag inte riktigt fram emot det. Vi åker ju i vans i 12 timmar. Kommer ihåg när vi åkte till LA förra året som tog 6 timmar, att det var alldelses för mycket. Man sitter ju som packade sillar. Det är liksom inte att man får var sin stol som i minibussar utan det är ett helt säte där man sitter 3-4 stycken. I 12 timmar!! Min rumpa kommer att vara avdomnad efter 2! Nä men nu får jag sluta, det ska bli kul ändå :) haha! Så ikväll måste jag packa och så ska jag försöka göra lite mer läxa så att jag inte har så mycket jag måste göra där uppe. Tar med mej datorn så om jag får internet på hotellet så skriver jag en rad eller två. Om inte får ni kolla igenom bilderna en gång till :)

Hoppas ni har det bra!

XOXO 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kanonroliga kort såg att du lagt in min tvättbräda :)) på en av killarna var riktigt coolt. Ha de bra på resan // kryckan

2010-09-10 @ 17:36:15
Postat av: Linda

Ja det är ju klart att jag var tvungen att ta med den pappa :) kände ju nästan inte igen dej, jag är ju van vid tvättmaskinen ;) så jag var tvungen att spara det på bild! hihi!

2010-09-18 @ 05:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0