10/4-2011

Oj, nu har det inte blivit någon uppdatering på ett par dagar. Det har varit full rulle så har inte riktigt haft tid, hoppas ni inte har lämnat mej för det :)

I fredags var det ju Marias bröllop :) Själva vigseln var jag inte med på för det var en minivigsel med bara deras närmsta så dem var ca 10 st. Och Maria var så himla fin!!!! Hon hade lockat hela håret med stora lockar och klänningen var jättefin också. Även ringen var fin, till och med lite cool. Det var en förlovnings- och vigselring i ett.

Jag kom till Rodrigos (hennes man numera:)) hus vid 16-tiden till festen. Jag var tidigt så vi fick vänta in alla innan vi kunde börja äta (och jag som var vrålhungrig stog inte ut, haha!). Rodrigos mamma hade gjort jättemycket mat, och allt var El Salvadorisk(?) mat. Men det var jättegott och kul att pröva på något nytt. Jag hade såklart med mej kameran så här kommer lite bilder:


Första dansen som Mr och Mrs Cano


















Jag var tvungen att åka hem ganska tidigt för vi skulle upp tidigt nästa morgon för turnering med fotbollen. Och den turneringen gick ganska bra må jag säga. Det var en 7-manna turnering så vi hade två lag för vi är så många spelare. Och tro det eller ej men HNU white spelade mot HNU black i finalen där HNU white (mitt lag!) stog som segrare efter två mål framåt och ett mål i egen bur, haha :) Som pris fick vi efterätt av Coach, väldigt gott :) 

Vi började spela kl 10 på morgonen och var klara kl 15, så vi var ute i solen i 5 timmar. För att inte bränna mej smörjade jag in mej med solskyddsfaktor 30 två gånger! Då är det lite kul att man bränner sej lite ändå, det hade då aldrig hänt i Sverige :P

Idag, söndag, har jag bara tagit det lugnt. Tvättat, gjort läxor, kollat på Pretty Little Liars och runt 15-tiden blev det så varmt i rummet att jag var tvungen att dra upp persiennerna, öppna upp skjutfönstrena och lägga mej på sängen och sola lite :) Hörde att ni hade haft det varmt idag också, mamma hade ju till och med solat på balkongen!

Nu är det dags att sova, god natt :)



Kommentarer
Postat av: mamma

vilken fin brud :)

2011-04-14 @ 08:16:42
Postat av: mamma

Vilken fin brud :)

2011-04-14 @ 08:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0