12/4-2011

Är det inte typiskt att man vaknar 07.15 när man för en gångs skull inte har träning på mogonen? Attans också! Tänkte kolla på ett avsnitt av Top Model innan jag går och äter frukost. Sedan har jag två lektioner och resten av dagen ska jag skriva massa. Har en uppsats och en annan läxa i Global Business tills imorgon, läraren har blivit galen! Och så ska jag skriva något till ISAC imorgon också. Vet inte vad det är jag ska skriva så det måste jag ta reda på :)

Förra veckan åkte jag och Erica och kollade på vårat softboll-lag när dem spelade match. Här är några bilder:













Det var min första softboll match och jag måste erkänna att jag inte förstog så mycket, haha! Frågade Erica hela tiden vad som hände, alla runt om oss måste trott att jag var knäpp :P

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, vilken söt vovve! :P

2011-04-13 @ 14:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0