1/4-2011

Det är första april och inte ett enda aprilskämt har jag råkat ut för, inte heller har jag gjort något själv. Hade ju ett så bra skämt förra året så det är svårt att komma på nått bättre ;) Jag sa ju att det var nått fel med mitt visum så jag skulle åka hem. Det var ganska många som gick på det faktiskt, några mer än andra :P

Idag var det riktigt varmt och skönt, 25 grader tror jag det var. Så det blev ett par timmar vid poolen. Den här gången var jag riktigt noga med att smörja in mej så ingen kräfta idag inte :) Ryggen är mycket bättre men jag vilade den idag också. Solade framsidan bara.


(Grabbsen leker i poolen :))

Efter poolen åt vi middag och sedan bar det av till skogen för BBQ. Fast vi var några som inte åt något utan vi bjöd bara på vårat underbara sällskap :) Men det gjorde även myggen, dem har man inte saknat. Och dem var (nästan) stora som fåglar så alla stog och flaxade med armarna hela tiden för att inte bli biten. Men det var mysigt där också ute i skogen :)  


Bilden är tagen med Ericas mobil så det är inte världens bästa kvalitet. Därför är den så liten.

Jag, Erica och Tiff åkte hem lite tidigare för jag behövde verkligen plugga matte. Har prov på måndag och vi har två matcher imorgon så kommer inte ha så mycket tid att plugga imorgon. Men nu har jag pluggat klart och ska gå och lägga mej. Ska somna till 2 and a half men hade jag tänkt :)

Hoppas ni har det bra hemma och att snön har gett sej iväg :)
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt med lite värme o poolbad,saknar verkligen solen o värmen. Hoppas ni haft de skönt o tur att du smörja in dig.Hörs sen kramis <3<3

2011-04-02 @ 13:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0