16/4-2011

Nu börjar det närma sej slutspurten och det märks redan att alla bara pluggar och pluggar. Så den här lördagen har inte varit så speciell. Har gjort matte och jobbat på en uppsats. Men jag och Erica tog ett break och gick och kollade på skolpjäsen. Jag gick förra året också och då var den ganska tråkigt. Den var så allvarlig och seriös så det blev bara jobbigt att sitta där och kolla i nästan två timmar. Men i år körde dem på en komedi och det var faktiskt bra. Men fortfarande så behövde den ju inte vara två timmar lång, det var det enda som var negativt. Annars tyckte jag att alla gjorde det jättebra!

Igår hade jag en riktig mysig dag (förutom att vi hade fysträning på morgonen då:P). vid 15-tiden åkte jag, Erica, Vic och Jessika in till San Fran till en strand nära Golden Gate bron för att ta lite kort. Jag var fotografen och tog kort på Vic till hennes examen. Hon går ut nu i maj så hon ska skicka ut kort till hennes släktingar. Så det var mitt första fotojobb, haha :) Men jag måste säga att det blev jättebra bilder! Jag blev jättenöjd och det blev Vic också, plus att det var jättekul! Jag tog kort och Erica var direktören :) Vic har mitt minneskort med bilderna på och jag får tillbaka det imorgon så jag lägger upp bilderna då. Här är några bilder som Erica och Jessika tog med sina mobiler:


                                    Stranden där vi fotade


                              Linda in action :)


Erica är direktör och klädhängare. För ombyte var vi ju tvungna att ha med :P


                       Ett litet smakprov :)

När vi var klara med fotograferingen åkte vi och åt burritos och köpte lite choklad till efterätt. Sedan åkte vi tillbaka till skolan och pluggade och bara pratade lite. Det var riktigt mysigt :)

Nu ska jag försöka somna, snart är spöktimmen här! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0