18/4-2011

Har precis varit med om min första jordbävning. Men det var ingen stor en, det var en riktig mini-mini. Hade det inte varit så att jag suttit i mitt rum där det var alldeles tyst och stilla så hade jag inte känt det. Först trodde jag att det var några på övervåningen som röjde runt, men sen kändes det liksom i mina väggar. Då blev jag skitskraj kan jag lova. Visste inte om det var en jordbävning först så jag kollade upp det på internet och det stog att det var en på 3.8, så den var ju inte stor. Men det var läskigt!
Nu ska jag försöka skriva min uppsats :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hua va otäckt,hoppas de inte kommer mer. Har du kollat? Jättefina bilder påErica,verkligen. Särskilt den när hon står i vattnet. Proffsfotograf ju. Hörs på skype senare när du vaknat. Pussi <3

2011-04-19 @ 09:11:34
Postat av: Pappa

Låter inte kul med bävning. Tur du kommer hem snart:). Kanonfina bilder är dom tagna med min iphone??Din kompis Mattias jobbar på mitt jobb nu. Ses snart byby

2011-04-19 @ 12:45:22
Postat av: Anna

Snygga bilder! Du är ju rena proffset.

Ska bli kul att se dig snart igen, nu är det inte långt kvar. Slit inte ut dig det sista innan sommarn...

Kram Anna

2011-04-20 @ 14:23:03
Postat av: Linda

mamma, bilderna är ju på Vic! :) haha! tack så mkt, jag blev nöjd :)



yes pappa, köpte en iphone bara för att jag hörde att kameran är så bra. ska sälja min nikon nu :P



tack anna :) jag vet ,det är inte långt kvar nu!



kram kram

2011-04-21 @ 06:45:13
Postat av: mamma

Hahaha ok,men dom blev bra ändå ;D

Kramis <3<3

2011-04-21 @ 09:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0