22/4-2011

Igårkväll åkte jag med Erica och hennes kompis Lindsey och kollade på när Ericas kompis skulle spela. Spelningen var på en bar i San Fran så vi kom dit vid efter 20, precis lagom tills dem skulle börja spela. Hennes kompis (killen på bilden nedanför) var sångaren i bandet och har gjort en låt som kom med på soundtracket till filmen When in Rome (Matilda, nu menar jag inte filmen med Mary-Kate och Ashley:P). Och dem var riktigt bra faktiskt. Brukar inte gilla låtar så där när man bara hört dem en gång, men det gjorde jag igår, det var jättekul! :)

Men jag var tvungen att åka hem tidigt för vi skulle ha träning kl 6 på morgonen dagen efter, och Erica som är så snäll körde mej hela vägen hem och sen åkte hon och Lindsey tillbaka till San Fran för att umgås mer med hennes kompis.



Idag, fredag har vi varit lefiga från skolan, men som jag sa innan så vad jag uppe 5.45 för att vi hade träning kl 6. Så det har varit en lång dag idag. Men annars har jag inte gjort något speciellt, gjort klart en uppsats och hängt i matsalen :) haha! Det blir lätt att man sitter i matsalen i 2 timmar varje måltid!

Nu ska jag gå och lägga mej. Hoppas ni har det bra!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0