29/4-2011

Idag har jag varit riktigt produktiv! Hade lektion, åt lunch, pluggade i två timmar i solen så jag fick lite färg samtidigt (där var jag riktigt produktiv!) och sen fixade jag mitt studielån och lite papper så att jag får komma tillbaka in i landet efter sommaren. Sen på eftermiddagen åkte Erica och jag med Vic och handlade och sen åt vi kinamat så jag är helt proppmätt nu :)

Lite senare ska jag och Erica åka hem till Vic för hon bor inte på campus, men först måste jag och Erica plugga lite för det hinner vi inte med imorgon för då ska vi SHOPPA!! Jag, Erica, Vic och Jessika ska åka till massa outlets och shoppa, så jag hoppas att jag kommer hem med nått :)


                      Jag, Vic, Erica och Jessika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0