3/4-2011

Det är söndagmorgon och det ser ut som att det blir en fin dag idag. Men den kommer jag inte få njuta av för jag ska göra läxa heeeeeela dagen, tyvärr. Imorgon har jag matteprov så det kommer bli mycket matte.
Igår spelade vi två träningsmatcher. Det var inte våran dag utan vi förlorade båda med 6-0 och 4-1. Inte så kul. Men sprang det gjorde man. Tror aldrig jag har varit så trött på en fotbollsplan förut. man brukar ju vara trött efter en match, tänk då två matcher. I andra halvlek på andra matchen var jag helt slut efter en kvart, haha! Men jag spelade mest yttermitt igår så jag sprang ju mer än vad jag brukar göra som back. 
Snart blir det frukost pch sen börjar det roliga :( Ska bli så skönt när det är lunch imorgon och provet är över! 

Hoppas ni har det bra. 

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Tråkigt att ni förlorade. Men hoppas de går bättre på matteprovet i mon.Håller alla tummar för dig. Vi kan väl höras i mon kväll efter elfsborgsmatchen. Kramis <3<3

2011-04-03 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0