6/4-2011

Efter tisdag när jag var klar med mitt andra prov för veckan så har det varit så himla skönt. Har bara haft nån enstaka läxa så jag har bra tagit det lugnt. Det blev till och med poolen igår nån timma :)

Men det är bra att jag vilar upp mej för helgen kommer inte bli lugn, har nått planerat varje dag. På torsdag kväll (imorgon kväll) är det någon athlete formal av något slag. Vet inte riktigt vad det går ut på men tror att det är en stor fest för atleter i Bay Area. Dessutom så är det 80-tals tema och Alyssa var snäll och köpte ett linne till mej för jag kunde inte följa med pga lektion. Så jag ska ha på mej ett linne med rosa paljetter, haha :) Verkligen min stil!

På fredag har jag en lektion och sedan ska jag på bröllop. Ja, ni läste rätt. Maria, min gamla roomie, ska gifta sej :) Dem tar det inte långsamt utan det är snabba puckar!


Jag och Mary förra året

På lördag har vi en turnering av något slag med fotbollen på 7-manna. Det var längesen så det ska bli kul att spela 7-manna igen :)

Och på söndag ska vi göra något voluntärarbete från 7-9 på morgonen i San Francisco. Så det är full rulle. Bäst att jag går och lägger mej så jag orkar med allt :) God natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Bröllop låter kul :) vill oxå g på bröllop,fatjg får väl vänta till du gifter dig hihi... 80.tals fest låter oxå kul. Fullt upp hela helgen hör jag eller läser jag :-) Skypa får vi väl göra nästa vecka när de lugnat ner sig. Hoppas ni får kul.

Love U <3<3

2011-04-07 @ 19:29:25
Postat av: Linda

Ja det var fullt upp :) Vi får skypea snart :) puss och kram

2011-04-11 @ 06:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0