10/8-2011

Dan före dan, då var det dags igen. Imorgon bitti åker jag till USA för att börja tredje året :)

Igår kändes det väldigt jobbigt, är så orolig för flygresan, men idag har det varit mycket bättre. Det kommer och går, hoppas den bra känslan håller i sej bara :) De tre senaste dagarna har jag träffat familj och vänner och sagt hej då och tro det eller ej, men jag har inte gråtit än. Men det kommer säkert imorgon när jag vinkar av familjen på flygplatsen, annars hade det ju varit för bra för att vara sant :)
Jag landar kl 22.20 lokal tid i San Francisco och kommer då välkomnas av en så här fin stad :)



Kommer nog inte skriva något när jag kommit fram för det blir ganska sent med tanke på att jag ska gå upp kl 6 på morgonen för träning dagen därpå :) Så det kommer en uppdatering efter första mördarpasset. Har känslan av att det blir fys med en gång, woho!!

Nä, det är väl dags för mej att att försöka sova lite. Har sovit dåligt de två senaste nätterna för att jag har varit lite orolig. Vi får se hur det går nu :)

God natt och så hörs vi nästa gång från Oakland, California, USA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0