16/8-2011

Igår vad nog den längsta dagen i hela mitt liv. Vaknade kl 5 och kunde inte somna om, så jag låg och vred och vände till kl blev 5.55 och klockan ringde och det var dags för första träningen. Efter träningen så åt vi frukost och sedan en snabbdusch för att sedan dra igång en biltvätt för lärare och elever på skolan. Det var vårat lag och killaget som höll i det. Så vi tvättade bilar och åt korv med bröd i 4 timmar. Sedan samlades vi för att få våra dräkter och träningsställ och efter det var det att snabbt göra sej iordning för foto. Hela fotograferingen tog 3 timmar så det blev mycket fotande men även mycket dötid. Och fotografen var väldigt seriöst. Han hade med sej tre olika fotolampor och en rökmaskin, haha :) När fotandet var klart vid 20-tiden så hade vi möte i en timma. Sedan var jag helt slut kan jag lova!

Här kommer lite bilder från igår:












Nu ska jag ta en nap innan vi har träning igen. Fast idag har vi inget möte på kvällen så då kan jag återhämta mej lite :) Och just det ja, på träningen imorse så fick alla freshmen träna i svart läppstift. Det skulle representera att vi håller hemligheter och sånt inom laget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0