17/8-2011

Har precis kommit hem från Berkeley där jag, Erica och Victoria åt middag på en liten mysig restaurang. Victorias rumskompisar kom också och även en annan kompis till Victoria. Och den här andra kompisen är ca 85 år gammal. Vic träffade henne på gymmet där hon jobbar och dem har gjort massa saker tillsammans :) Hon är så rolig Vic, hon kan bli kompis med vem som helst och det tycker jag är så himla bra!

Efter att vi hade ätit så åkte jag, Erica och Vic hem till deras hus där Vic och hennes pojkvän Henry hyr ett rum för tillfället. Dem bor i ett jättemysigt område i Berkeley som ligger lite på en kulle så dem har jättefin utsikt över San Francisco. Och trädgården var väldans mysig också, trodde att jag kunde lägga upp en bild på den men det vill inte fungera :(

Nu ska jag gå och lägga mej, vi har träning tidigt imorgon. Sedan ska vi ha återhämtning i poolen och på eftermiddagen åker vårat lag och killaget till stranden. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra där men det blir nog kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0