19/8-2011

Idag hade vi som sagt våran första match mot Cal State East Bay, och vi visste att dem skulle vara bra. Men vi började spela väldigt bra och hade övertag, men sen gjorde dem ett drömmål tyvärr. Men vi vek inte ner oss utan gjorde ett vi med, det var till och med jag :) Jag spelade yttermitt istället för back och det kommer nog bli mer spel där tror jag, det tyckte Coach i alla fall :) Så det stog lika ganska länge tills dem gjorde ett ännu snyggare drömmål och det blev slutresultatet. Så det var lite tråkigt men vi var ändå inte så ledsna för vi gjorde en bra match med tanke på att vi hade många nya spelare.

Han som tog våra lagbilder var på matchen och fotade lite och gjorde ett litet klipp som ni kan kolla på om ni vill :)




Hoppas ni har det bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kanonmål :) nu leder du skytteligan. Du såg så stor ut mot dom andra efter målet har du växt??skriv på jätteskojatt reada:)) ha de

2011-08-20 @ 12:56:26
Postat av: Linda

haha, ja jag vet pappa. alla är jättekorta i laget :) "skriv på jätteskojatt reada", vad betyder det? haha!

2011-08-21 @ 04:03:59
Postat av: mamma

haha,undrar jag oxå. Vad betyder det :D Men ett jättefint mål,hoppas du får spela på den platsen i fortsättningen. Bra jobbat. Saknar dig Puss & kram :-D

2011-08-21 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0