20/8-2011

Vilken lång men rolig dag det har varit idag. Först skulle jag gått upp kl 5.55 för träning men jag vaknade istället vid 4.30 för att jag var helt igensnorad och knappt kunde annars. Efter att jag hade snytit ut halva hjärnan så skulle jag försöka somna om och då låg jag och tänkte "jag ska upp om ca 1 timma" hela tiden och då är det klart att man inte kan somna om. Så jag har varit vaken sedan 4.30 :)

Efter träningen så åkte jag, Rebecca (den nya svenska tjejen), Rasmus och Luckan och shoppade lite. Eller, vi var nog borta i 6 timmar så det blev ganska mycket shopping :) Jag köpte en hel del: fotbollskor, benskydd, sport-bh, ett linne, två ljus, en kudde, en avlång spegel, två små krokar och värmebyxor. Ja, det var nog allt för bara ca 1100 kr. Det är typ vad man får ett par fotbollsskor för hemma i Sverige. Det kallar man riktig shopping :)

Nu på kvällen har jag och Erica bara tagit det lugnt och kollat film. Kl är snart 22 och jag ska nog sova nu, är ganska trött. Vi ska upp tidigt imorgon också för vi ska hjälpa till med något evet för att få in lite pengar till skolan.

God natt och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är ju en riktig shoppaholic. Haha, Glöm inte kolla skor till mig,vill gäerna ha vita låga,Kajsa vill gärna ha nya vita höga, Ha de bäst kramis<3<3

2011-08-21 @ 21:44:16
Postat av: Anonym

Men det kan jag göra precis innan jag åker hem. Det behöver jag ju inte fixa nu :) Kramis :)

2011-08-22 @ 06:35:19
Postat av: mamma

Nä,de klart du inte behöver,skoja bara. Tänkte att du tycker ju de är så kul att shoppa bara. Kan vi höras på skype innan du åker till hawaii. Kramis<3<3

2011-08-22 @ 06:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0