21/8-2011

Jag får passa på att blogga så mycket som möjligt nu innan skolan börjar för då blir det full rulle. Speciellt de 2-3 första veckorna när vi åker till Hawaii och LA med fotbollen. Då kommer jag antingen vara upptagen med fotbollen eller så är det att ta igen allt som jag missar i skolan när vi är borta. Men nu ikväll har jag skickat mejl till alla mina lärare så att dem är förberedda, men jag ska också prata med dem så att allt är ok.

Imorse åkte vi till Fremont för att hjälpa till med ett fotbolls-event och det var så himla tråkigt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men det var bara i ca 3 timmar så det var lugnt :) Annars har det varit en lugn dag för en gångs skull och det har varit skönt.

Jo, på det här fotbolls-eventet så var det en "kändis" precis som för 2 år sen då vi gjorde samma grej. Den här gången var det Jorge Campos som var där. Han har spelat i Mexikos landslag i flera år och de barnen och respektive föräldrar som var där var nästan alla mexikanare så det var lite crazy när han först kom :) Här är en bild på Kestrel som spelar i mitt lag och Jorge Campos.



Nu ska jag läsa lite i min bok och sedan sova :)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0