23/8-2011

Ibland blir man bara så himla irriterad på den här skolan för dem är så snåla så det är inte sant. Först tar dem flera tusen för varje elev för att gå här, men dem kan inte ge oss ett lagom snabbt, fungerande wi-fi. Förut har  det varit ok, man har kunnat lyssna på youtube och det har gått att streama ganska bra. Men nu går det inte att göra någonting. Igår skulle jag kolla på Pretty Little Liars och det tog först typ 2 timmar att ladda det halvvägs och sen kunde jag inte ens se klart hela ändå. Så dem har gjort det långsamare med flit så att man nästan måste betala 30 dollar i månaden för att få snabbare internet, bara så att dem ska kunna få mer pengar själva dem grisarna! Riktigt fula fiskar är dem allihopa. Det är massa små grejer som dem kör med, riktigt irriterande.



                                 Så här arg är jag :P

Till matchen istället. Matchen slutade 0-0 men jag tycker ändå att vi skulle vara värda en vinst. Vi spelade bättre och hade fler chanser. Men sätter man inte chanserna (speciellt en straff) så är det svårt att vinna.

Imorgon är första skoldagen så vi får träningsledigt imorgon, woho :) Sedan torsdag är det träning igen och skola och sen på fredag är det HAWAII!! :) Vi ska åka dit med laget från fredag och så kommer vi tillbaka torsdag morgon. Det ska bli så rolig, jag har ju aldrig varit där. Tror vi ska åka till ön Oahu om jag minns rätt. Men vi är inte bara där för att sola och slappa utan vi ska spela tre matcher också.

Nu somnar jag snart här :) God natt!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej lindis! Jag vet varför wi fi är segt dom har lagt in skitseriersdämpare jag har köpt likadan hemma nu. Haha

2011-08-24 @ 23:21:48
Postat av: Linda

Hej pappsen :) haha, varför har du köpt sånna?

2011-08-26 @ 08:03:04
Postat av: Anonym

Pappsen, varför har du köpt sånna? haha :)

2011-08-26 @ 08:03:54
Postat av: mamma

vet inte vad ni pratar om,är ju inte så datakunnig som ni två. Haha Wifi aldrig hört talas om. Och lilla gumman,klaga inte för min data hemma är inte såååååå himla snabb den heller,eller hur. Hoppas ni får de skönt på Hawaii. Kramis <3<3

2011-08-28 @ 09:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0