25/8-2011

Igår var första dagen i skolan och det var fullt upp hela dagen. Jag hade 2 lektioner mellan 11 och 2.45, sedan var jag tvungen att fixa lite grejer med jobbet som jag ska göra. På kvällen sedan hade jag lektion igen 19.30-21.30 och efter det var det dags att gå och lägga sej nästan. Men jag hade så svårt att somna, för det första så var det så mycket folk som var uppe och sprang och festade och jag vet inte vad dem gjorde. För det andra så var det så himla varmt så hela sängen var pisseblöt! Men jag får nog vänja mej vid värmen för om 12 timmar lyfter planet till HAWAII!!!

Det ska bli så himla roligt :) Jag har precis packat klart och fixat allting inför resan så nu väntar jag bara in tiden :) Vi ska vara borta 6 dagar och vi har massa planerat. Vi har tre matcher, vi ska sola och bara (såklart), snorkla, äta middag på Cheesecake Factory, ha en turistdag, gå på en Louao (det är nån bbq med hula hula-dans och uppträdanden tror jag), göra läxor :( och shoppa :) Det kommer bli såååå bra känner jag!



                      Jag hoppas det är så här fint :)

Jag tar med mej datorn (måste kolla läxorna ju :( ) så har vi internet på hotellet så uppdaterar jag där. Om inte, så hörs vi om en vecka när jag kommit hem! (Mamma och pappa kan ringa min amerikanska mobil om ni vill prata, ni var ju inte inne på Skype nu innan jag åker :) )

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0