2/12-2011

Äntligen är det fredag och det värsta av skolan är över. Nu har jag bara en uppsats och ett prov kvar. Tror jag ska börja på uppsatsen ikväll så att jag får den gjort. Jag har haft fullt upp hela den här veckan med en uppsats på 7-10 sidor, ett marknadsföringsprojekt + presentation och ett prov. Och inte nog med det så ska min dator gå sönder mitt i allt. En morgon så ville den inte starta bara. Men sedan igår så prövade jag och starta den och då blev det liv i den. Den kanske var lite trött och behövde vila lite extra bara. Men det var lite jobbigt att det skulle hända när man behöver datorn som mest. Men nu är den igång igen, får se hur länge den orkar :)

Nu ska jag, Clara, Rebecca och Rebecca till IKEA en sväng. Det är så fint väder idag så vi ville hitta på något. Det är ca 18 grader och imorgon ska det bli 19. Konstigt att det är december och så varmt? haha :) Kanske ska sola imorgon då? :)

för någon vecka sedan så var vi och handlade och då sprang vi in i de här gigantiska cheese balls-boxen. Den skulle pappa vilja ha hemma :)

 

Hoppas ni har det bra hemma, vi ses snart :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kanonbox köp den så gottar vi oss till Dexter sen:))

2011-12-04 @ 08:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0