9/12-2011

Hej igen!
Nu har jag nog inte skrivit nagot pa en vecka. Nu nar jag har haft alla slutprov sa har det blivit mycket skrivande och jag har inte orkat uppdatera da. Men i onsdag, da hade jag sista provet och da hade jag tankt uppdatera lite har. Men nej da, da ska min dator sluta fungera igen! Vet inte om den kommer starta igen, men far hoppas det. Just nu lanar jag Ericas dator. Sa om mamma och pappa vill prata med mej innan jag aker sa far ni nog ringa pa mobilen.

I onsdags hade jag ju sista provet och det ar sa skont att jag ar klar med allting
! Sista dagen ar imorgon sa det ar fortfarande vissa som har grejer kvar att gora. Men igar sa korde jag Victor, Mathias, Tom och Nick till Oaklands flygplats for dem skulle ta en svang on Las Vegas innan dem aker hem. Och direkt efter det sa korde jag Luckan till bart-stationen for han skulle hem till Sverige. Idag blev det en till tur till barten for idag skulle Rebecka hem. Och snart ar det min tur :) Pa sondag aker jag hem till Sverige igen! WOHOOO!!

Igar var det Rebecca Vlhas fodelsedag sa vi akte till Emeryville for att ata middag och shoppa lite. Jag hittade nagra presenter, men tyvarr hittade jag inte allt som jag letade efter sa vi maste aka och shoppa imorgon igen, attans ;) Det blir nog San Fran imorgon och sa ska vi kolla El Clasico samtidigt :) Det blir en bra sista dag i Californien!

Men idag maste jag gora en riktigt rojning har i rummet. Ericas sida ser ut som ett bombnedslag som vanligt, men det tanker jag inte gora natt at. Men jag ska gora en riktigt stor tvatt och sedan roja bort allt som jag inte behover. Slanga papper och sant fran skolan som inte behover ssparas tex. Sedan kanske jag ska borja lite med packningen, har inte bestamt mej an :)
Vi ses snart!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0