11/2-2011

Klockan är nu 01.30 och jag ska gå och lägga mej. Det blev lite sent idag för jag råkade ta en längre nap än väntat :) Efter middagen så var jag tvungen att sova lite för vi hade tänkt att hitta på nått på kvällen. Så jag somnade vid 20-tiden och ställde klockan på 21. Jag vaknar av att någon knackar på dörren och då är klockan 21.40. Jag bara flyger upp, haha! Men det var väl bara bra att jag fick sova lite för det blev inget av våra planer ändå, som vanligt :) Jag satt i Ericas rum och surfade lite medans hon pluggade.
Imorgon har jag min sista lektion för veckan och då kanske ni tror att jag kommer vara ledig. Men icke! Vi har uttagning till fotbollslaget för nästa år så spelade kommer på lördag och stannar tills på söndag. Och vet ni? Jag måste ha en främling som ska sova i mitt rum och det gillar jag inte! Spelarna kommer ju från alla möjliga ställen och då måste dem sova hos oss i våra mini rum.
Nä nu ska jag sluta klaga och gå och lägga mej :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja,nu får du faktiskt sluta klaga....haha, skoja bara,det blir väl kul,du kanske får en ny kompis som är jättesnäll ;P Hoppas det går bra.....<3<3

Puss & kram :-)

2011-02-11 @ 15:38:45
Postat av: Pappa

Kan det vara Alec?

2011-02-12 @ 12:20:44
Postat av: Pappa

Kan det vara Aloe??

2011-02-12 @ 12:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0