12/2-2011

Idag är det lördag och jag ska snart gå och äta frukost, eller brunch kanske jag ska säga :)  Sen kl 12 kommer alla spelare och sen har vi träning kl 15. Jag vet inte hur det kommer gå för mej att träna. Jag hari nte gått upp ur sängen än men jag känner redan att jag har världens träningsvärk. Vi gick till gymmet igår jag, Lina och 
Erica och vi var där i 2 timmar :) Först spelade vi basket med killarna och sen började vi med P90x, det är något speciellt träningspass som man ska göra tre dagar i veckan. Så jag får se om jag ens kan ta mej upp från sängen :)
Jag kollade på skor på internet och ajg hittade ett par som jag vill ha jättemycket!! :) Det är samma modell som Tove har fast låga. Jag tyckte dem var så fina Tove :)
Skor - Vagabond: Grace | Yttersidan av skon
Nu måste jag göra mej iordning :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0